Retailerul Auchan își continuă expansiunea în piață, pregătind lansarea unui nou concept de magazine: City XS. Noile unități vor fi deschise în centrele orașelor și se vor întinde pe suprafețe de circa 4.000 de metri pătrați, potrivit magazinulprogresiv.ro.
În același timp, compania franceză își va dezvolta în continuare și rețeaua de hipermarketuri în întreaga țară.
„În privința dezvoltării viitoare, vom continua fie prin magazinele clasice pe care le avem, respectiv prin formatul City, de 5.000 de metri pătrați sau cu magazine City chiar mai mici, tip XS, cu care să intrăm și mai mult în centrul orașului”, a explicat Tiberiu Dănețiu, Directorul de Marketing al Auchan România. „Acesta din urmă (City XS, n. red) este un format de hipermarketuri de proximitate de 3.000-4.000 de metri pătrați pe care îl studiem în momentul de față, care să facă lucrurile puțin diferit de ceea ce oferă proximitatea în prezent prin intermediul supermarketurilor și al magazinelor de discount”, mai precizat acesta.
În prezent, cele mai mici hipermarketuri de pe piața românească sunt operate de retailerul german cu discount Kaufland, acestea având, în medie, suprafețe de vânzare de 2.000 – 3.000 de metri pătrați, mai scrie sursa citată.
Totodată, Dănețiu a mai declarat că Auchan studiază și opțiunea de a intra pe segmentul e-commerce.
Auchan va deschide în această primăvară al 33-lea hipermarket al rețelei în cadrul centrului comercial Coresi din Brașov, proiect de 60 milioane euro dezvoltat de Immochan, divizia imobiliară a grupului francez Auchan.